۱۳۹۶ آبان ۶, شنبه

راهنمای خرید گل عروس


     
شما برای اینکه بهترین انتخاب را برای خرید گل عروسی بکنید نیاز به اطلاعاتی در این باره دارید. ما برای اینکه کار شما را راحت تر و آسان تر کنیم، توصیه های را در باره خرید گل مراسم عروسی به شما می دهیم.
یک – از فضای عروس خودتان دورنمایی در ذهن تان تصور کنید. همه ایده هایی که برای تزیین مراسم عروسی در ذهن دارید را در نظر بگیرید و سعی کنید برای هماهنگی بین آن تزئین ها راهی پیدا کنید. بیشتر زوج ها به تزئین روی میزها و چینش آنها خیلی اهمیت می دهند. در صورتی که داشتن تصوری از دورنمای سالن مراسم عروسی و مهمان ها نیز دارای اهمیت است. مثلا در نظر بگیرید که زوج ها هزینه زیادی را برای برگزاری مراسم عروسی خود در کنار دریا پرداخت کنند ولی تزئین روی میزها به قدری شلوغ باشد که مهمان ها امکان دیدن دریا را از دست بدهند و این خیلی بد است. زیرا هزینه ای که برای آن محل پرداخت کرده اید کاملا بیهوده خواهد بود.
دو – از گل فروشی ایده هایی برای خرید گل عروسی بخواهید. وقتی برای خرید گل به گل فروشی می روید خواسته های خودتان را با گل فروش در میان بگذارید و برای اینکه خواسته خودتان را شفاف تر بیان کنید سعی کنید عکس های نمونه ای را به گل فروش نشان بدهید. اما بعد از این کارها به حرف های گل فروش نیز گوش بدهید شاید او با تجربه ای که در این کار دارد جایگزین های خوبی پیش پای شما بگذارد. بالاخره هر چه باشد شما یک بار برای خرید گل عروسی به گل فروشی رفته اید و سفارش می دهید ولی گل فروش روزانه چندین نمونه از درخواست های خرید گل عروسی را دریافت می کند.
سه – اندکی خلاقیت به خرج بدهید. مراسم عقد تقریبا نیم ساعتی طول می کشد آیا منطقی است که برای این مدت زمان اندک سفارش گل های بیشتری داد. بعد از مراسم عقد گل های زیادی در مسیر عروس و داماد قرار می گیرد بهتر نیست از همان گل ها برای تزئین میزها و سالن پذیرایی نیز استفاده کنید.

چهار – اندکی هم دست و دلباز بودن بد نیست. درست است که گل هایی مانند ارکیده و گل صد تومانی گرانتر هستند اما یک گل ارکیده نسبت به یک دسته گل رز فضای زیادی را پر می کند و همچنین اثرگذاری و جذابیت زیادی نیز در مهمان ها دارد.
پنج- رنگ بندی متفاوت و هماهنگی را در خرید گل عروسی رعایت کنید. بسیاری از عروس ها دوست دارند گل های ساقدوش با رنگ لباس آنها ست و هماهنگ باشد و این ترکیب در اکثر مواقع جواب نمی دهد. مثلا فرض کنید ساقدوش ها لباس بنفشی پوشیده باشند و گل های بنفش نیز به لباس هایشان داشته باشند این خیلی کسل کننده خواهد بود و اصلا جذابیتی نیز ندارد. اما فرض کنید گل های رنگ سبز روش با لباس بنفس کمرنگ ترکیب شوند، جلوه خاصی در لباس آنها ایجاد می شود.
راهنمای خرید گل عروسشش- گل های عطردار همیشه خوب نیستند. گل های معطر می توانند در روی میزها حالتی شاعرانه داشته باشند اما اگر مهمان ها به این عطرها حساسیت داشته باشند آن حس شاعرانه نیز حال آنها را خراب خواهد کرد. اگر می خواهید از این نوع گل ها اشتفاده کنید بهتر است آنها را در دسته گل خودتان و یا در تزئین محل برگزاری مراسم عقد استفاده کنید.
هفت – مراقب گل ها باشید. برخی از گل ها عمر کمی دارند و پس از چیده شدن باید در آب گذاشته شوند تا عمرشان کمی بلندتر شود. به عنوان نمونه گل هیدرآنژا در بیرون از آب و در آب و هوای معتدل تقریبا ۳ ساعت دوام می آورد، اگر شما تمام وقت در فضای خارج مشغول عکسبرداری باشد مطمئن باشید که این گل ها تا پایان مراسم پژمرده خواهند شد.
هشت – هزینه جداگانه ای برای خرید گل در نظر بگیرید. مراسم عروسی بدون گل قابل تصور نیست و مانند آرایش عروس اهمیت دارد. پس از ابتدا هزینه جداگانه ای برای خرید دسته گل عروس درنظر بگیرید.
نه – برای گل آرایی مراسم خود از یک متخصص کاربلد کمک بگیرید. عروس ها بیشتر دوست دارند گل آرایی مراسم را خودشان انجام دهند اما در اکثر اوقات نمی توانند به نحو احسن آن را به پایان برسانند برای همین کمک گرفتن از یک فرد کاربلد در این زمینه زیبایی مراسم را بیشتر خواهد کرد.
ده – خرید دسته گل بزرگ همیشه زیبایی با خود به همراه ندارد. عروس ها فکر می کنند دسته گل بزرگ مراسم را زیباتر جلوه می دهد در حالی که این خرید می تواند لباس عروس را از چشم مهمان ها بیندازد و همچنین وزن آنها نیز می تواند مسئله دار شود.
یازده – رومیزی را از یاد نبرید. رومیزی و یا هر وسیله دیگری که در پایین تزئین ها استفاده می شود دارای اهمیت است. تزیین های یک میز با رومیزی زیباتر و آراسته تر می شود و گل های میز را هم درخشان تر می کند.
خرید گل

۲ نظر:

  1. "You will get all the fun while using it, why? It is small, lightweight, and portable. Apart from having all the essential features and advantages Miller kept is as the cheap plasma cutter. You can afford it easily and get all the functionalities like a pro.
    oscillating tool tips Projects with Oscillating Tool Oscillating Tool Tips Remove Grout with Oscillating Tool"

    پاسخحذف